Ekonomika ir verslas / Finansai

AB “Šiaulių Bankas” teikiamų kreditų fiziniams ir juridiniams asmenims analizė

0 atsiliepimų
Autorius:

Komerciniai bankai, tai visos šalies finansų sistemos centras, kuris sutelkia pačią didžiausią dalį finansinių išteklių ir paskirsto juos per kreditines ir investicines operacijas. Lietuvos komercinių bankų atsiradimas ir vystymasis paskatino greičiau ir efektyviau plėtoti smulkųjį bei vidutinį verslą. Bankai visuomet dirba savo klientams, nes be jų negalėtų plėtoti ir verstis savo pagrindine veikla. Bankas didžiausią dalį visų savo gaunamų pajamų gauna iš kreditinių operacijų vykdomos veiklos. Todėl bankai siūlo ir kuria vis didesnį finansinių paslaugų pasirinkimą.
Temos aktualumas – pastaruoju metu Lietuvos visuomenei yra aktualu domėtis bankų teikiamais kreditais, nes nemažai privačių asmenų bei verslo įmonių naudojasi bankų teikiamais kreditiniais produktais. Taip pat viena pagrindinių komercinių bankų veiklos krypčių yra teikiamos kreditavimo paslaugos.
Lietuvos valstybės ekonominis ir socialinis vystymosi lygis yra smarkiai susijęs su finansų sistema. Finansų sistema, tai finansų įstaigų, į kurias įeina ir komerciniai bankai, ir finansų rinkų tinklas, veikiantis įvairių finansų priemonių, pavyzdžiui, akcijų ar banko indėlių, kurios padeda pervesti pinigus, teikti kreditus ir skolintas lėšas, pagalba. Finansų sistema daro poveikį ekonomikai, socialiniams bei kitiems poreikiams, nes padeda formuoti finansine ir kreditine forma valstybės finansinius išteklius.
Bankai atlieka rinkos ekonomikoje dvejopą vaidmenį. Pirmiausia, bankai turi užtikrinti indėlių saugumą tiems, kurie nori taupyti. Kitas banko uždavinys yra suteikti kreditus tiems, kurie nori investuoti. Taip vyksta jų gyvybiškai svarbi funkcija visoje ekonomikoje. Kreditai duoda abipusę naudą tiek verslo įmonėms, tiek fiziniams asmenims. Kreditai duoda galimybę verslo įmonėms apmokėti einamąsias sąskaitas ir atlikti įvairias jų veiklai vykdyti reikalingas finansines operacijas. Kreditai leidžia atskiriems gyventojams bei šeimoms naudotis prekėmis ir paslaugomis, kai iškyla poreikis, o apmokėti jas ateityje iš būsimo atlyginimo. Taigi bankai ekonomikoje atlieka strateginį vaidmenį, todėl yra aktualu nagrinėti banko teikiamus kreditinius produktus.
Darbo objektas – banko fiziniams ir juridiniams asmenims teikiami kreditai.
Darbo tikslas – išnagrinėjus kreditų teorinius aspektus, ištirti akcinės bendrovės Šiaulių bankas teikiamų kreditų fiziniams ir juridiniams asmenims perspektyvas ir pateikti kreditavimo veiklos tobulinimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
1. Apibūdinti kredito sistemą ir jos veikimo aspektus;
2. Atlikti kreditinių produktų fiziniams ir juridiniams asmenims bruožų ir sąlygų analizę;
3. Ištirti, kokio tipo banko kreditą fiziniai ir juridiniai asmenys dažniausiai renkasi bei kaip jie vertina akcinės bendrovės Šiaulių bankas teikiamus kreditus.
Darbo metodai: mokslinės teorijos literatūros ir kitų informacinių šaltinių analizė bei anketinė apklausa.
Darbo struktūra – darbą sudaro dvi dalys: teorinė ir praktinė. Teorinę dalį sudaro du skyriai. Pirmajame skyriuje supažindinama su teorine medžiaga, analizuojama kreditų sistemos esmė ir veikimas, kredito funkcijos ir jo principų taikymas bei kredito teisinis reglamentavimas. Antrajame skyriuje analizuojami, apibūdinami bei palyginami banko teikiami kreditiniai produktai fiziniams ir juridiniams asmenims bei bendrieji kredito grąžinimo aspektai. Praktinėje dalyje atliekama akcinės bendrovės Šiaulių bankas teikiamų kreditų fiziniams bei juridiniams asmenims tyrimo analizė. 

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
14857 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. KREDITO SISTEMOS ESMĖ IR JOS VEIKIMO ANALIZĖ5
  • 1.1. Kredito funkcijos ir principų taikymas5
  • 1.2. Kreditų teisinis reglamentavimas8
  • 2. KREDITŲ KLASIFIKAVIMO ESMINIAI BRUOŽAI IR SĄLYGOS11
  • 2.1. Kreditinių produktų fiziniams asmenims analizė14
  • 2.2. Kreditinių produktų juridiniams asmenims įvertinimas19
  • 2.3. Bendrosios kreditų išdavimo sąlygos22
  • 3. AKCINĖS BENDROVĖS ŠIAULIŲ BANKAS TEIKIAMŲ KREDITŲ PRIVATIEMS IR VERSLO KLIENTAMS TYRIMO ANALIZĖ26
  • 3.1. Akcinės bendrovės Šiaulių bankas veiklos pristatymas26
  • 3.2. Kreditų privatiems asmenims tyrimo analizė31
  • 3.3. Kreditų verslo klientams tyrimo analizė39
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI46
  • LITERATŪRA48
  • SANTRAUKA50
  • SUMMARY51
  • PRIEDAI52
  • 1 priedas. Akcinės bendrovės Šiaulių bankas privatiems klientams teikiamų kreditų tyrimas
  • 2 priedas. Akcinės bendrovės Šiaulių bankas verslo klientams teikiamų kreditų tyrimas

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kontrolės sistemos analizė UAB “X”
Referatas Kontrolės sistemos analizė UAB “X”

ŠIS BAIGIAMASIS DARBAS KLASIFIKUOJAMAS KAIP REFERATAS, NES ANTRA DARBO DALIS ŠIUO METU NEBEAKTUALI. [...]

Praktikos ataskaita AB “Šiaulių Bankas”
Praktikos ataskaita Praktikos ataskaita AB “Šiaulių Bankas”

Profesinė praktika, tai yra puiki galimybė įgyti praktinių profesinių įgūdžių, kurie yra reikalingi šiuolaikinei darbo [...]

Asmens civilinės atsakomybės draudimo UAB “Ergo Lietuva” ir UAB “PZU Lietuva” lyginamoji analizė
Referatas Asmens civilinės atsakomybės draudimo UAB “Ergo Lietuva” ir UAB “PZU Lietuva” lyginamoji analizė

Draudimo ištakos siekia žilą senovę. Nuo pačių seniausių laikų žmonės norėjo padidinti savo saugumą, apsaugoti [...]

Įmonės UAB “Kūbas” strateginio valdymo sistemos analizė
Kursinis darbas Įmonės UAB “Kūbas” strateginio valdymo sistemos analizė

Temos aktualumas. Strategijos esmė - rasti tinkamiausią būdą geriausiems rezultatams pasiekti ir padidinti bendrą įmonės [...]

R. Rakausko parodos “Vilniaus ir Kauno šiokiadieniai” analizė
Rašinys R. Rakausko parodos “Vilniaus ir Kauno šiokiadieniai” analizė

Rašinys VDU universiteto B grupės dalykui "Fotografija". Jame analizuojama 2011m. lapkričio mėnesį Kaune vykusi R.Rakausko [...]

UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė
Kursinis darbas UAB “Alanta” paslaugų technologinė analizė

Turizmas – [...]

Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)
Referatas Pasirinktos organizacijos elektroninio pardavimų kanalo analizė (“Parfum express”)

- Pateikite trumpą organizacijos veiklos aprašymą. - Nustatykite: 1. Ar organizacija elektroninius pardavimus vykdo tik per [...]

Gamybos proceso analizė UAB “Tandemus”
Diplominis darbas Gamybos proceso analizė UAB “Tandemus”

Pasaulio rinkose mediena gerokai brango. Lietuvoje medienos apdirbimo pramonės šaka toliau vystosi ir auga. Pagrindinis būdas [...]

Juridinių asmenų kreditavimas Lietuvoje
Diplominis darbas Juridinių asmenų kreditavimas Lietuvoje

TEMOS AKTUALUMAS. Pasaulyje sparčiai besivystant globalizacijos procesui, labai suaktyvėjo tarpusavio šalių ekonominiai santykiai. Po nepriklausomybės [...]

UAB “X” veiklos rezultatų ir juos įtakojančių veiksnių analizė
Tyrimas UAB “X” veiklos rezultatų ir juos įtakojančių veiksnių analizė

Tinkamai panaudoti analizės būdai teikia objektyvius analizuojamos įmonės veiklos rezultatus, kurie gali būti įmonės veiklos [...]

UAB “Aukso gijos” teisinės aplinkos analizė
Referatas UAB “Aukso gijos” teisinės aplinkos analizė

Brangakmeniai ir taurieji metalai yra tobuliausių elementų įsikūnijimas iš visų esamų gamtoje. Profesionalo ranka suteikia [...]

AB “Apranga” išorinės aplinkos analizė
Referatas AB “Apranga” išorinės aplinkos analizė

“Aprangos“ grupė – mažmeninės prekybos lyderė Baltijos šalyse, užimanti 35% Lietuvos drabužių parduotuvių rinkos. 2003-ųjų [...]

“Vilniaus duona” išorinės aplinkos analizė
Referatas “Vilniaus duona” išorinės aplinkos analizė

Išsamus ir geras darbas. [...]

AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė
Referatas AB “Malsena” marketingo komplekso elementų analizė

Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie gamybos marketingą, kadangi gamybos sfera yra viena perspektyviausių [...]

AB “Anykščių vynas” analizė
Referatas AB “Anykščių vynas” analizė

Savo darbe naudojausi teorine literatūra bei AB „Anykščių vynas“, internetine medžiaga. Santykinių rodyklių skaičiavimas [...]