Prekės ženklo „Boston“ stiprinimas rėmimo priemonėmis

47 psl. / 11000 žod.

Ištrauka

Šiandien prekinio ženklo kūrimo ir valdymo problemos yra labai aktualios tiek ryšių su visuomene, rinkodaros, vadybos sričių specialistams, tiek pačioms organizacijoms bei jų vadovams. Šiuo metu, Lietuvoje, kai rinka yra dar pakankamai imli naujiems prekiniams ženklams, labai didelį vaidmenį lemia teigiamas paslaugų įmonės prekinis ženklas. Todėl pirminis paslaugų įmonės tikslas ir yra atskirti savo teikiamas paslaugas prekiniu ženklu nuo konkurentų, tai yra, jį vystyti, plėtoti bei valdyti.

Šiuo laikotarpiu vienas žmogus per metus vidutiniškai nusiperka 3-5 poras batų, kas priverčia batus prižiūrėti kaip ir kiekvieną daiktą norint, kad batas išlaikytų prekinę išvaizdą, kokybiškumą ir patogumą.

Batų priežiūros priemonių pasiūla Lietuvoje yra labai plati, kas įtakoja didelį konkurencingumą tarp batų priežiūros priemonių gamintojų. Batų priežiūros priemonių gamintojas „Boston“ savo veiklą pradėjo 1911 metais ir jau nuo tų laikų šis prekės ženklas vartotojams siūlo elegantiškų, modernių ir paprastai naudojamų produktų asortimentą. Per visą savo ilgą istoriją „Boston“ modernių produktų srityje visuomet yra visu žingsiu priekyje.

Darbo problema – mažas prekės ženklo „Boston“ populiarumas ir žinomumas.

Darbo tikslas – pateikti prekės ženklo „Boston“ stiprinimo būdus.

Darbo uždaviniai:

  1. Apibrėžti prekės ženklo sąvoką ir jo stiprumo svarbą teoriniu aspektu.
  2. Išanalizuoti vartotojų nuomonę apie „Boston“ prekės ženklą.
  3. Atlikti konkurentų prekės ženklų lyginamąją analizę.
  4. Pateikti siūlymus „Boston“ prekės ženklo stiprinimui rėmimo priemonėmis.

Darbo objektas - „Boston“ prekės ženklas.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, lyginamoji analizė.

Baigiamojo darbo struktūra - Šio darbo teorinėje dalyje analizuojama prekės ženklo samprata ir funkcijos, prekės ženklo vertės samprata, prekės ženklo valdymas, prekės ženklo stiprinimo reikšmė ir galimybės, rėmimo vaidmuo stiprinant prekės ženklą. Analitinėje darbo dalyje pateikiami tyrimo rezultatai ir konkurentų lyginamoji analizė. Projektinėje dalyje pateiktos prekės ženklo „Boston“ stiprinimo galimybės.


Turinys

  • SANTRAUKA2
  • SUMMARY3
  • LENETELIŲ IR PAVIEKSLĖLIŲ SĄRAŠAS4
  • ĮVADAS6
  • 1. PREKĖS ŽENKLO STIPRINIMO TEORINIAI ASPEKTAI7
  • 1.1. Prekės ženklo samprata ir funkcijos7
  • 1.2. Prekės ženklo vertės samprata11
  • 1.3. Prekės ženklo valdymas13
  • 1.4. Prekės ženklo stiprinimo reikšmė ir galimybės15
  • 1.5. Rėmimo vaidmuo stiprinant prekės ženklą19
  • 2. PREKĖS ŽENKLO „BOSTON“ POPULIARUMO IR ŽINOMUMO ANALIZĖ23
  • 2.1. Tyrimo metodologija24
  • 2.2. Vartotojų apklausos rezultatai26
  • 2.3. Konkurentų prekės ženklų lyginamoji analizė36
  • 3. PREKĖS ŽENKLO „BOSTON“ STIPRINIMO GALIMYBĖS40
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI44
  • LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI46
  • PRIEDAI
  • 1 priedas. Anketinės apklausos pavyzdys.
  • 2 priedas. Vadovo atsiliepimas.
  • 3. priedas. Recenzija.

Reziumė

Autorius
pečiulionytė
Tipas
Diplominis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€11.43
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Lap 15, 2016
Publikuotas
2015 m.
Apimtis
47 psl.

Susiję darbai

Prekinio ženklo kūrimas ir/ar valdymas

Rinkodara Kursinis darbas monikagustas
Kurti ir stiprinti prekinius ženklus tapo įvairaus dydžio įmonių pirminis verslo tikslas. Visi įmonės veiksmai daro įtaką jos prekinių ženklų stiprumui. Stiprūs prekiniai...

Prekės ženklo teoriniai aspektai

Rinkodara Referatas svajūnė
Darbo aktualumas. Jau nuo seno prekės ženklas vaidino svarbų vaidmenį rinkoje. Prekių ženklai buvo naudojami tam, kad pirkėjas, įsigijęs gaminį ir likęs juo...

Juodos spalvos reikšmė prekiniame ženkle

Rinkodara Kursinis darbas 2016 m. iwienn
Kursiniame darbe buvo analizuojama juodos spalvos reikšmė prekiniame ženkle, jos psichologinė įtaka vartotojui, taip pat buvo nagrinėjami pasirinkti Lietuvos ir užsienio šalių juodos...