Kokybės vadybos įtaka organizacijos rezultatams

25 psl. / 6166 žod.

Ištrauka

Jeigu verslo įmonė nori gyvuoti rinkos konkurencijos sąlygomis ir stiprėti, tai turi vadovautis kokybės vadybos filosofija, kurios tikslas geriau patenkinti vartotojų poreikius. Kokybė apibūdinama kaip objektų savybių visuma, įgalinanti jį tenkinti išreikštus ir numanomus vartotojų poreikius. Civilizuotoje visuomenėje kokybė valdoma rengiant normatyvinius techninius dokumentus.
Vartotojų poreikiams patenkinti būtina paisyti kokybės visais gaminio egzistavimo etapais: užduoties parengimo; projektavimo; medžiagų; detalių; gamybos; technologijų; kontrolės metodų; kontrolės priemonių; kontrolės; pardavimo; eksploatavimo priežiūros; remonto.
Visi šie elementai glaudžiai tarpusavyje susiję. Atsiradus defektams vienoje grandyje, nukenčia kita grandis, o gal net visa sistema. Defektiniu gaminys tampa dėl ypatingų priežasčių, kurias reikia nustatyti ir pašalinti. Tik tada galima išvengti nekokybiškos produkcijos. Dauguma mano, kad defektai neišvengiami, o defektų atsiradimo priežastys labai įvairios. Tačiau nepaisant produkcijos įvairovės, defektų atsiradimo priežastys yra universalios. Viena pagrindinių priežasčių - kitimą. Sumažinus kitimą, sumažėja ir blogų gaminių atsiradimo tikimybė.
Gaminio kokybė priklauso nuo įvairių veiksnių. Priklausomai nuo to, ar visi veiksniai parinkti tinkamai, ar ne, pagaminta produkcija bus arba kokybiška, arba nekokybiška. Vertinant gamybos procesą kokybės užtikrinimo požiūriu, į jį galima žiūrėti kaip į tam tikrų priežasčių visumos kitimą. Šios priežastys ir sukelia gaminių kokybės pokyčius, padalija juos į gerus ir blogus. Priežasčių, lemiančių gaminių kokybę, yra daug. Kai kurios jų veikia labai stipriai, kitos – nežymiai. Iš tikrųjų veiksnių, lemiančių gaminių kokybę, nėra labai daug. Kokybę galima labai pagerinti šalinant pagrindines kitimo priežastis, kurių, kaip rodo praktika, yra nedaug.
Kursinio darbo tikslas – išanalizuoti kokybės vadybos poveikį organizacijų rezultatams.


Turinys

  • SANTRAUKA2
  • ĮVADAS4
  • 1. KOKYBĖS VADYBOS SAMPRATA5
  • 1.1. Kokybės samprata5
  • 1.1.1. Kokybės sąvoka ir raida5
  • 1.1.2. Kokybės funkcija organizacijoje7
  • 1.2. Kokybės vadybos samprata8
  • 1.2.1. Procesinio požiūrio taikymas kokybės vadyboje9
  • 1.3. Kokybės vadyba organizacijoje11
  • 1.4. Visuotinės kokybės vadybos ir kokybės vadybos sistemų sąsajos12
  • 2. KOKYBĖS VADYBOS ĮTAKA ORGANIZACIJŲ REZULTATAMS16
  • 2.1. Kokybės vadybos įtakos įmonėms raida16
  • 2.2. Organizacijos kokybės vadybos sistema18
  • 2.3. Kokybės vadybos sistemos diegimo nauda20
  • 2.4. Kliūtys organizacijai stengiantis įgyvendinti kokybės kultūrą21
  • 2.5. Kokybės vadybos įtaka organizacijų rezultatams22
  • IŠVADOS24
  • LITERATŪRA25

Reziumė

Autorius
jurgute
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Vadyba
Kaina
€7.80
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Geg 8, 2012
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
25 psl.

Susiję darbai

Kokybės vadybos aprėpties plėtra

Vadyba Prezentacija 2016 m. evitkus
Straipsnyje analizuojami pasaulio ekonomikos ir įvairių veiklos sričių globalizacijos bei internacionalizacijos procesų įtakojami organizacijų veiklos kokybės užtikrinimo priemonių ir metodų diegimo plėtros Uždaviniai:...