Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Kainodaros oranizavimas UAB "X"

0 atsiliepimų
Autorius:

Temos aktualumas. Kiekviena įmonė turi žinoti, kokiu būdu nustatyti tinkamą kainą savo prekei, kad ją pavyktų parduoti pelningai. Taipogi bendrovė privalo rengti savo kainų politiką, gebėti savarankiškai nustatyti rinkos kainas. Kainodaros organizavimas - labai svarbus aspektas, nuo kurio priklauso ne tik įmonės įvaizdis vartotojo akyse, bet ir įmonės sėkmę. Svarbu tai, jog siūloma prekės kaina atitiktų produkto vertę.

Kaina - itin svarbus įmonės veiklos ekonominis rodiklis.  Tai priemonė, padedanti pasiekti įmonės tikslų. Kainos apibrėžia finansinį įmonės stabilumą, taipogi padeda kovoti konkurencingoje veikloje. Jos nustato gamybos struktūrą, nulemia pajamas bei įmonės pelną.

Temos problema. Neteisingas kainų nustatymas įmonėje – tai nepadengtos visos patiriamos išlaidos ir negautas pelnas. Teisingai sudaryta kaina bei strategija yra būtinybė įmonės konkurencingumui ir gyvavimui rinkoje palaikyti. Siekiant pelno – privola turėti savo kainų politiką.

            Darbo objektas - UAB „Muzikos faktorius“ vokalinio mikrofono kainodaros organizavimas.

Darbo tikslas – išanalizavus kainodaros organizavimą UAB „Muzikos faktorius“ ir pritaikius mokslinės literatūros žinias, pateikti nurodytų kainos nustatymo metodų skaičiavimus.

Darbo uždaviniai:

  1. Apžvelgti kainos sampratą ir reikšmę remiantis moksline literatūra;
  2. Identifikuoti UAB ,,Muzikos faktorius” taikomo kainos nustatymo metodą pasirinktam   produktui;
  3. Apskaičiuoti kainas pasirinktam produktui pagal skirtingus metodus;
  4. Pristatyti esamą (galimą) UAB ,,Muzikos faktorius”  kainodaros strategiją;
  5. Pateikti siūlymus pasirinktos įmonės  kainos nustatymo sistemos patobulinimui.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė; lyginamoji analizė; interneto duomenų analizė.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6353 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS5
  • 1. TEORINĖ DALIS6
  • 1.1. Kainos samprata ir reikšmė6
  • 1.2. Kainą lemiantys veiksniai6
  • 1.3. Kainos nustatymo ir reguliavimo tikslai8
  • 1.4. Kainų priklausomybė nuo prekės gyvavimo laiko9
  • 1.5. Kainų strategijos10
  • 1.6. Kainos nustatymo metodai11
  • 1.7. Galutinės kainos nustatymas12
  • 1.8. Kainų nuolaidos14
  • 2. PRAKTINĖ DALIS16
  • 2.1. UAB „Muzikos faktorius“ veiklos pristatymas16
  • 2.2. Pagrindiniai konkurentai17
  • 2.3. Įmonės šaka ir rinkos………………………………18
  • 2.4. Vokalinio mikrofono kainos nustatymas ………………19
  • 2.4.1. Kainos nustatymo metodo identifikavimas pasirinktam produktui19
  • 2.4.2. Produkto kainos skaičiavimas EXW sąlygomis …………………………19
  • 2.4.3. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas ……………………………22
  • 2.4.4. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu ……………………………… ….23
  • 2.4.5. Pardavimo apimties pokyčio nenuostolingumo analizė ………………………25
  • 2.5. Esama įmonės kainodaros strategija29
  • 2.6. Taikomos kainų nuolaidos29
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI30
  • NAUDOTA LITERATŪRA31

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo [...]

Kainodaros organizavimas UAB “x”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “x”

Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros [...]

Kainodaros politika
Kursinis darbas Kainodaros politika "Vilniaus duona"

Prekė patenka vartotojui per mainų procesą. Santykis, kuriuo prekės mainomos viena į kitą ir kuris [...]

Kainodaros strategijos
Prezentacija Kainodaros strategijos

53 skaidrės! [...]

Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB
Kursinis darbas Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB "X"

Temos aktualumas. Šiuo metu pasaulinėje rinkoje veikia begalė įvairių prekybinių organizacijų, tarp kurių jaučiama itin [...]

Kainodaros konspektas egzaminui
Konspektas Kainodaros konspektas egzaminui

Apibūdinkite kainos svarbą rinkos ekonomikos funkcionavimui Kas yra kaina? Kainos funkcijos Pagrindinės kainodaros metodų grupės Kainos nustatymo ypatumai tobulos [...]

Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”

Kainodaros politika – tai sritis, kurią kiekvienas verslininkas turi išmanyti, norėdamas užsitikrinti patogią nišą rinkoje.

Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris

Šiomis dienomis pasaulyje vyksta daugybė dalykų, jame savo veikla užsiima begalės kompanijų, kurios nuolat siekia [...]

Kainodara, kainų nustatymo metodai
Referatas Kainodara, kainų nustatymo metodai

Kaina yra labai svarbus įmonės ekonominis rodiklis, kuris yra priemonė įmonės tikslams pasiekti. Teisinga kainodaros [...]

IĮ “X” kainodaros strategija
Referatas IĮ “X” kainodaros strategija

Individuali įmonė „Prie Ventos“ ketina nuomoti patalpas. Šio verslo teikiamos paslaugos yra patalpų nuoma, pirtis [...]

Kainodaros principai ir kainų nustatymo būdai
Referatas Kainodaros principai ir kainų nustatymo būdai

Kaip ir dauguma marketingo sprendimų, kainodara – tai menas, sumanumas. Jis priklauso nuo metodo teisingo [...]

Kainodaros mokslinių straipsnių analizė
Referatas Kainodaros mokslinių straipsnių analizė

Temos aktualumas Kainodara yra sudėtingas procesas, kadangi kainos nustatymas įtakoja gamintojus, tiekėjus, įmonių savininkus, mus – [...]

Kainodaros strategijos ir jos įgyvendinimo vertinimas UAB “X”
Kursinis darbas Kainodaros strategijos ir jos įgyvendinimo vertinimas UAB “X”

Įmonėje kainodaros klausimai turėtų būti nagrinėjami jos bendrame marketingo veiklos kontekste. Tai reiškia, kad, prieš [...]