Kainodaros oranizavimas UAB "X"
Ištrauka
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė turi žinoti, kokiu būdu nustatyti tinkamą kainą savo prekei, kad ją pavyktų parduoti pelningai. Taipogi bendrovė privalo rengti savo kainų politiką, gebėti savarankiškai nustatyti rinkos kainas. Kainodaros organizavimas - labai svarbus aspektas, nuo kurio priklauso ne tik įmonės įvaizdis vartotojo akyse, bet ir įmonės sėkmę. Svarbu tai, jog siūloma prekės kaina atitiktų produkto vertę.
Kaina - itin svarbus įmonės veiklos ekonominis rodiklis. Tai priemonė, padedanti pasiekti įmonės tikslų. Kainos apibrėžia finansinį įmonės stabilumą, taipogi padeda kovoti konkurencingoje veikloje. Jos nustato gamybos struktūrą, nulemia pajamas bei įmonės pelną.
Temos problema. Neteisingas kainų nustatymas įmonėje – tai nepadengtos visos patiriamos išlaidos ir negautas pelnas. Teisingai sudaryta kaina bei strategija yra būtinybė įmonės konkurencingumui ir gyvavimui rinkoje palaikyti. Siekiant pelno – privola turėti savo kainų politiką.
Darbo objektas - UAB „Muzikos faktorius“ vokalinio mikrofono kainodaros organizavimas.
Darbo tikslas – išanalizavus kainodaros organizavimą UAB „Muzikos faktorius“ ir pritaikius mokslinės literatūros žinias, pateikti nurodytų kainos nustatymo metodų skaičiavimus.
Darbo uždaviniai:
- Apžvelgti kainos sampratą ir reikšmę remiantis moksline literatūra;
- Identifikuoti UAB ,,Muzikos faktorius” taikomo kainos nustatymo metodą pasirinktam produktui;
- Apskaičiuoti kainas pasirinktam produktui pagal skirtingus metodus;
- Pristatyti esamą (galimą) UAB ,,Muzikos faktorius” kainodaros strategiją;
- Pateikti siūlymus pasirinktos įmonės kainos nustatymo sistemos patobulinimui.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė; lyginamoji analizė; interneto duomenų analizė.
Turinys
- ĮVADAS5
- 1. TEORINĖ DALIS6
- 1.1. Kainos samprata ir reikšmė6
- 1.2. Kainą lemiantys veiksniai6
- 1.3. Kainos nustatymo ir reguliavimo tikslai8
- 1.4. Kainų priklausomybė nuo prekės gyvavimo laiko9
- 1.5. Kainų strategijos10
- 1.6. Kainos nustatymo metodai11
- 1.7. Galutinės kainos nustatymas12
- 1.8. Kainų nuolaidos14
- 2. PRAKTINĖ DALIS16
- 2.1. UAB „Muzikos faktorius“ veiklos pristatymas16
- 2.2. Pagrindiniai konkurentai17
- 2.3. Įmonės šaka ir rinkos………………………………18
- 2.4. Vokalinio mikrofono kainos nustatymas ………………19
- 2.4.1. Kainos nustatymo metodo identifikavimas pasirinktam produktui19
- 2.4.2. Produkto kainos skaičiavimas EXW sąlygomis …………………………19
- 2.4.3. Produkto pardavimo vartotojui kainos nustatymas ……………………………22
- 2.4.4. Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu ……………………………… ….23
- 2.4.5. Pardavimo apimties pokyčio nenuostolingumo analizė ………………………25
- 2.5. Esama įmonės kainodaros strategija29
- 2.6. Taikomos kainų nuolaidos29
- IŠVADOS IR PASIŪLYMAI30
- NAUDOTA LITERATŪRA31
Reziumė
- Autorius
- dalintis gera*
- Tipas
- Kursinis darbas
- Dalykas
- Rinkodara
- Kaina
- €8.04
- Lygis
- Universitetas
- Įkeltas
- Rgp 13, 2019
- Publikuotas
- 2015 m.
- Apimtis
- 31 psl.
Ne tai, ko ieškai?
Išbandyk mūsų paiešką tarp daugiau nei 16600 rašto darbų