Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Kainodaros organizavimas įmonėje UAB „Refra“

0 atsiliepimų
Autorius:
Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina atspindi visą kainodaros veiksnių sistemą: sąnaudų dinamiką, darbo rezultatų rodiklius, infliaciją, pasiūlos ir paklausos santykį, rinkos monopolizavimą. [2; 5 psl.]
Kaina rinkoje yra svarbiausias firmos veiklą apibūdinantis ekonominis rodiklis. Kainos nustato gamybos struktūrą, daro lemiamą poveikį medžiaginių srautų judėjimui, prekių paskirstymui, firmos pelningumo lygiui. Rinkoje dirbančioms įmonėms kainos yra jų egzistavimo ir sėkmės klausimas, nes teisinga kainodaros metodika ir protinga taktika, o taip pat nuosekliai įgyvendinama gerai pagrįsta kainodaros strategija yra būtini, kad įmonė žiauriomis rinkos sąlygomis galėtų sėkmingai veikti. [2; 19 psl.]
Šio kursinio darbo tema – kainodaros organizavimas UAB „Refra”. Kursinio projekto tikslas – remiantis teorine medžiaga atskleisti, kaip yra nustatoma kaina pasirinktoje įmonėje. Darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių:
- pirmojoje aptariami teoriniai kainų nustatymo metodai, kainų politika, kainų strategija, kainodara skirtinguose rinkos tipuose bei kainų nuolaidų sistema ir kt.
- antrojoje dalyje aptariama pasirinkta įmonė – uždaroji akcinė bendrovė „Refra”, bei jos produkto „DP“ tipo durų kainos nustatymas.
Darbo uždaviniai:
1. apibūdinti UAB „Refra“, taip pat jos šaką ir rinką, kurioje ji veikia;
2. identifikuoti pasirinkto produkto, „DP“ tipo durų, kainos nustatymo metodą įmonėje;
3. apskaičiuoti pasirinkto produkto kainą, nurodytais 4 būdais;
4. apibūdinti UAB „Refra“ kainodaros strategiją, kainų nuolaidas;
5. pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6725 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • Įvadas3
  • 2. Literatūros analizė3
  • 2.1 Kainų samprata ir reikšmė3
  • 2.2 Kainos nustatymo metodai5
  • 2.3 Veiksniai, darantys įtaką kainodaros sprendimams7
  • 2.4 Kainų politika ir jos tikslai8
  • 2.5 Kainodaros strategijos9
  • 2.6 Kainodara skirtinguose rinkos tipuose10
  • 2.7 Kainų nuolaidų sistema12
  • 3. Praktinė dalis13
  • 3.1 Nagrinėjamos įmonės apibūdinimas13
  • 3.1.1 Teisinės įmonės veiklos organizavimo formos apibūdinimas13
  • 3.1.2 Įmonės komercinės-ūkinės veiklos aprašymas14
  • 3.1.3 Produktų (produktų grupių) realizavimo rinkų analizė14
  • 3.2 Šakos ir rinkos, kur veikia įmonė, apibūdinimas14
  • 3.2.1 Šakos ir rinkos tipo identifikavimas14
  • 3.2.2 Įmonės konkurentų ir jų rinkos dalių pateikimas15
  • 3.3 Nagrinėjamo įmonės produkto (gaminio, paslaugos) kainos nustatymas15
  • 3.3.1 Produkto EXW kainos skaičiavimas15
  • 3.3.2 Produkto pardavimo vartotoui kainos nustatymas17
  • 3.3.3 Kainos nustatymas nenuostolingumo metodu18
  • 3.3.4 Optimalaus kainų lygio nustatymas19
  • 3.4 Įmonės kainodaros strategija. Nuolaidos. Kainodaros ypatumai.25
  • 3.4.1 Kainos nustatymas25
  • 3.4.2 Nuolaidų sistema ir apmokėjimo sąlygos25
  • Išvados ir pasiūlymai26
  • Literatūros sąrašas27

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
 Kainodaros organizavimas UAB „Merkys“ įmonėje
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB „Merkys“ įmonėje

Kaip ir kiekviena įmonė, UAB „Merkys“ siekia kuo didesnio pelno. Norint pasiekti šį tikslą, reikia [...]

Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “Lelija”

Šio kursinio projekto tikslas – smulkiai ir kuo nuodugniau išanalizuoti akcinės bendrovės „Lelija“ kainodaros organizavimo [...]

Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas
Kursinis darbas Gamybinės įmonės veiklos (maisto gamyba - paslaugos) organizavimas ir valdymas

Temos aktualumas. Lietuvoje labai sparčiai vystosi smulkių ir vidutinių įmonių verslas. Besikuriančios įmonės dažnai neranda [...]

Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB
Kursinis darbas Kainodara ir jos tobulinimo galimybės prekybos įmonėje UAB "X"

Temos aktualumas. Šiuo metu pasaulinėje rinkoje veikia begalė įvairių prekybinių organizacijų, tarp kurių jaučiama itin [...]

Kainodaros organizavimas UAB “x”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas UAB “x”

Kainodara sudėtingas prekių rinkos konjunktūros mechanizmas, tai tam tikras rinkos barometras. Kainą parodo visą kainodaros [...]

Gamybos organizavimas ir technologija įmonėje
Referatas Gamybos organizavimas ir technologija įmonėje

Šiame darbe nagrinėjama įmonė, kuri priklauso statybinių medžiagų pramonės sektoriui. Šių prekių gamybos procese svarbūs [...]

Darbo užmokesčio apskaita ir jos organizavimas UAB „Officeday“ įmonėje
Kursinis darbas Darbo užmokesčio apskaita ir jos organizavimas UAB „Officeday“ įmonėje

Finansinės įmonės ataskaitos yra pagrindinis šaltinis apie įmonę, kuriuo remdamiesi vartotojai įvertina įmonės veiklą ir [...]

Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB “Žemaitijos pienas”

Kainodaros politika – tai sritis, kurią kiekvienas verslininkas turi išmanyti, norėdamas užsitikrinti patogią nišą rinkoje.

Darbo saugos ir sveikatos organizavimas X įmonėje
Referatas Darbo saugos ir sveikatos organizavimas X įmonėje

Darbuotojų sauga ir sveikata – visos prevencinės priemonės, skirtos darbuotojų darbingumui, sveikatai ir [...]

Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas. UAB „Kampynė“ gaminys – bandelės su mėsa

Kainodara – tai visų kainą formuojančių, psichologinių, socialinių, politinių, rinkos ir kitokių veiksnių sistema. Kaina [...]

Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas AB „Pieno žvaigždės“: fermentinis sūris

Šiomis dienomis pasaulyje vyksta daugybė dalykų, jame savo veikla užsiima begalės kompanijų, kurios nuolat siekia [...]

Lengvo nelaimingo atsitikimo įmonėje organizavimas/vykdymas
Referatas Lengvo nelaimingo atsitikimo įmonėje organizavimas/vykdymas

Darbuotojų sauga ir sveikata kiekvienoje įmonėje užima didelę svarbą, o tai yra visos prevencinės priemonės [...]

Reklamos organizavimas statybos įmonėse
Kursinis darbas Reklamos organizavimas statybos įmonėse

Šiandien reklama yra pastebima. Vartotojai susiduria su ja žiūrėdami televiziją, skaitydami laikraščius, žurnalus, klausydamiesi radijo [...]

Komercijos (pardavimų) organizavimas įmonėje AB “Vilkyškių pieninė”
Referatas Komercijos (pardavimų) organizavimas įmonėje AB “Vilkyškių pieninė”

Pardavimai – tai esminis verslo išgyvenimo rodiklis, jų reikšmė versle yra lemiama. Pardavimų proceso esmė [...]

Kainodaros organizavimas
Kursinis darbas Kainodaros organizavimas

Kiekviena sukurta prekė ar paslauga turi savo kainą, kurią gali lemti labai daug faktorių. Kadangi [...]