Kaip ugdyti vaikų ekonominį raštingumą priešmokyklinėje grupėje

8 psl. / 2096 žod.

Ištrauka

Gyvenant rinkos ekonomikos laikotarpiu būtina šviesti visuomenę ir teikti žinių, susijusių su ekonominiu raštingumu, kadangi asmeninio biudžeto ir finansų planavimas, rinkos kainų išmanymas, gebėjimas prisitaikyti prie kintančių situacijų prisideda prie kokybiškesnių ir saugesnių gyvenimo sąlygų kūrimo. LR „Ekonominio raštingumo ir verslumo ugdymo strategijoje“ ekonominis raštingumas apibrėžiamas kaip „ekonomikos reiškinių supratimo pagrindu sukurta mokinio motyvacija ir pasirengimas pritaikyti savo žinias ir gebėjimus praktinėje veikloje, mokinio amžiui adekvatus ekonominių žinių ir kompetencijų lygis“. Įdomu tai, jog šioje strategijoje ne kartą minima ,,visuomenės“ sąvoka, tačiau ekonominio raštingumo ugdymas siejamas tik su pradinės, pagrindinės, vidurinės mokyklos mokiniais bei aukštųjų mokyklų studentais.


Turinys

  • 1. Bruzgelevičienė, R. 2008. Ugdymo paradigmų kaitos permanentiškumo problema: teorija – praktinė veikla – mokytojų rengimas. Mokytojų ugdymas, 10: 74–90 .
  • 2. Jonikienė, M. Ko mokyti vaikus apie pinigus? Nuotolinis akredituotas mokymas.
  • 3. Kourilsky, M. 1977. The Kinder – Economy: A Case Study of Kindergarten Pupils‘ Acquisition of Economic Concepts. The Elementary School Journal. 3: 182–191.

Reziumė

Autorius
jonasjonaitis
Tipas
Rašinys
Dalykas
Pedagogika
Kaina
€2.05
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Rgs 7, 2018
Publikuotas
2018 m.
Apimtis
8 psl.

Susiję darbai

Priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymas

Pedagogika Kursinis darbas svetlana
Darbo aktualumas. Vaikai rašyti ir skaityti pradeda nevienodai dėl skirtingų pažintinių, socialinių ir emocinių galių. Kad vaikas skaityti ir rašyti mokytųsi remdamasis savo...