Parduotuvių tinklo „ZARA“ prekių realizavimo politika

29 psl. / 5399 žod.

Ištrauka

Kasdien rinkoje, tiek Lietuvos, tiek užsienio, atsiranda daugiau naujų produktų , kurie galėtų patenkinti išrankius vartotojų poreikius. Tai skatina vis didėjančią konkurenciją. Kiekviena pelno siekianti bendrovė yra suinteresuota užimti kuo didesnę rinkos dalį bei dirbti pelningai, todėl ypač svarbu yra sekti rinkos pakitimus bei remiantis jais priimti tinkamus sprendimus. Vienas iš veiksnių, įtakojančių įmonės veiklos sėkmę bei efektyvi veiklą – įmonės prekybos rinkodaros priemonių veiksmingumo didinimas.

Darbo tyrimo objektas – Įmonės UAB “Apranga LT” rinkodara bei jos populiariausio prekės ženklo “Zara” rinkodaros sprendimai.

Darbo tikslas – nustatyti UAB “Apranga LT” parduotuvių tinklo “Zara” rinkodaros priemonių veiksmingumą

Darbo uždaviniai:

  1. aprašyti UAB “Apranga LT” parduotuvių tinklo “Zara” rinkodaros aplinką;

  2. ištirti ir įvertinti UAB “Apranga LT” parduotuvių tinklo “Zara” rinkodaros priemones;

Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, duomenų palyginimas, anketinė apklausa, sisteminimas, apibendrinimas.


Turinys

  • ĮVADAS.3
  • ABP „APRANGA“ IR UAB „APRANGA LT“ CHARAKTERISTIKA4
  • „ZARA“ PARDUOTUVIŲ TINKLO APLINKA7
  • 2.1.   „Zara“ parduotuvių tinklo tiekėjai7
  • 2.2.   „Zara“ parduotuvių tinklo konkurentai8
  • 2.3.   „Zara“ parduotuvių tinklo pirkėjai10
  • „Zara“ parduotuvių tinklo rinkodaros komplekso elementai12
  • 3.1.     Kainų politika.12
  • 3.2.     Prekybos vietos įrengimo ir prekių pateikimo strategija.14
  • 3.3.     “Zara” parduotuvių asortimento ir prekių išdėstymo prekybos salėje organizavimas.16
  • 3.4.     Komunikacinė (rėmimo) politika.19
  • 3.5.     „Zara“ prekių judėjimo procesai22
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI23
  • LITERATŪRA IR ŠALTINIAI24
  • PRIEDAI26
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Literatūros sąrašas

  1. CLOW, K. E., BAACK, D. (2004). Integrated advertising, promotion, and marketing
  1. communications, 2nd ed., New Jersey: Prentice Hall.
  2. PRANULIS, V., Marketingo tyrimai. Vilnius: Vilniaus universiteto leidykla, 2007;
  3. PRANULIS, V., PAJUODIS A., URBONAVIČIUS S. ir VIRVILAITĖ R., Marketingas. Vilnius: The Baltic Press, 2000;
  4. KOTLER, P., ARMSTRONG, G., SAUNDERS, J., WONG, V. Rinkodaros principai. Kaunas: UAB „Poligrafija ir informatika“, 2003;
  5. AAKER, D. A. Strategic Market Management (6th ed), New York: John Wiley & Sons Inc., 2001;
  1. KOTLER P., KELLER, K. L., Marketingo valdymo pagrindai. Klaipėda: Logitema, 2007;
  2. BIVAINIENĖ L. Brand Image Conceptualization: The Role of Marketing Communication. Economics & Management, 2007, p. 304;
  3. KARDELIS K. Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai. 2-asis pataisytas ir papildytas leidimas. Kaunas, 2002
  4. GOK O., HACIOGLU G. The organizational roles of marketing and marketing managers. Marketing Inteligence & Planing. Vol. 28. No. 3, 2009
  5. GRONHOLDT, L.; MARTENSEN, A. Key marketing performance measures. The Marketing Review. Vol. 6. No .3, 2006
  6. DUDĖNAS, R. Rinkodara. Šiauliai: Lucilijus, 2006
  7. HEIMONEN, K., UUSITALO O. The beer market and advertising expenditure. Marketing Inteligence & Planing. Vol. 27. No. 7., 2009
  8. PALMATIER, R. W.; GOPALAKRISHNA, S.; HOUSTON, M. Returns on business-to-business relationship marketing investments: strategies for leveraging profits. Marketing science. Vol. 25. No. 7., 2006
  9. 14. PANIGYRAKIS, G., KAPARELIOTIS, I., VENTOURA, Z. Marketing and corporate profitability: the case of Greek firms. Managerial Finance. Vol. 35. No. 11., 2009
  10. RUST, R. T., LEMON, K. N., ZEITHAML, V. A. Return on marketing: using customer equity to focus marketing strategy. Journal of Marketing. Nr. 68, 2004
  11. VIJEIKIS, J. Rinkodara: nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo. Monografija. Rosma, 2003
  12. RAMANAUSKIENĖ, J. Organizacijos rinkodaros planavimas. Akademija, 2010
  1. Gemius Audience [interaktyvus] [žiūrėta 2016 lapkričio 11 d.]. Prieiga per internetą <http://www.audience.lt>;
  2. Aprangos grupė [interaktyvus] [žiūrėta 2016 lapkričio 4 d.]. Prieiga per internetą <http://www.apranga.lt/index.php/pirkejams/zara/zara/202>;
  1. H&M vs. Zara. Comparing Marketing Strategies By: Heather Lynn, Shannon Bennett, Harriet Joines [interaktyvus] [žiūrėta per internetą 2016 lapkričio 5 d]. Prieiga per internet_<http://dianajoines.files.wordpress.com/2009/09/final-term-paper-hm-vs-zara-marketing-strategies.pdf>;
  1. Strategic management paper Zara [interaktyvus] [žiūrėta per internetą 2016 lapkričio 8 d.].Prieiga_per_internetą:_<http://www.academia.edu/5492552/The_Strategic_Management_Analysis_of_ZARA_Relative_to_the_Case_in_Developing_Countries>;


Reziumė

Autorius
rasa13
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Ekonomika
Kaina
€7.56
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Bir 12, 2023
Publikuotas
2017 m.
Apimtis
29 psl.

Susiję darbai

Fiskalinė politika

Ekonomika Referatas alyncikas
Fiskalinė politika – tai biudžeto politika, kurios pagrindinis uždavinys yra ne tik biudžeto subalansavimas bet visos ekonomikos stabilumo ir augimo užtikrinimas. Ekonomikos teorijoje...

Lietuvos užimtumo politika ir įdarbinimas

Ekonomika Referatas 2008 m. rasa13
Visiškas užimtumas – tai bet kurios šalies ekonominės politikos tikslas. Taigi apie nedarbą tenka kalbėti kaip apie svarbią ekonominę problemą ir vyriausybės politiką,...

Įmonės "X" prekių realizavimo politika

Ekonomika Kursinis darbas 2017 m. rasa13
Siekiant pasiekti išsikeltą tikslą, pasinaudojau tokiais išsikeltais uždaviniais, kaip: apibūdinti įmonės veiklos pobūdį, rinkos situaciją, tiekėjus, pirkėjus, konkurentus; įvertinti įmonės vietą, asortimentą,...