Įmonės „Mazda “ socialinio atsakingumo analizė

18 skaidr.

Ištrauka

1. Trumpai apie įmonę.2. ĮSA galimybės aplinkosauginiu aspektu.3. ĮSA galimybės ekonominiu aspektu:3.1. Darni gamyba (veiklos procesas). 3.2. Darnus vartojimas.3.3. Įvaizdis ir konkurencingumas.4. ĮSA galimybės socialiniu aspektu4.1. Darbo vieta4.2 Bendruomenė. 5. Išvados.


Reziumė

Autorius
marinamarina
Tipas
Prezentacija
Dalykas
Vadyba
Kaina
€1.15
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Kov 26, 2015
Publikuotas
"Informacijos neturime"
Apimtis
18 skaidr.

Susiję darbai

Įmonės „Sarma“analizė

Vadyba Prezentacija dzastyna
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės „Sarma“ vidinę, išorinę ir šakinę aplinkas. Įžanga SARMA – vienas didžiausių ir mėgstamiausių kosmetikos ir parfumerijosparduotuvių tinklų...

Turizmo įmonių personalo analizė Lietuvoje

Vadyba Kursinis darbas 2012 m. rasa13
Temos aktualumas. Viena labiausiai išplėtotų ir sparčiausiai augančių ūkio šakų pasaulyje yra turizmas, kuris tapo neatsiejama modernaus gyvenimo dalimi. Augant turistinių paslaugų pasiūlai,...

Įmonės "X" pardavimų didinimo analizė

Vadyba Kursinis darbas sandra30
Temos aktualumas. Įmonių, užsiimančių pramogų verslu, tikslas yra kuo pelningiau, mažesnėmis sąnaudomis parduoti prekes, plėsti rinką. Įmonė privalo nuolatos sekti rinkos pokyčius, ją...

Įmonės veiklos analizė pagal Emersoną

Vadyba Referatas 2013 m. nefaina
UAB „XXX“ (tikrasis įmonės pavadinimas konfidencialumo tikslais neatskleistas) – tai 14 metų veikianti įmonė, kurios pagrindinė veikla – didmeninė ir mažmeninė prekyba bižuterija,...