Ekonomika ir verslas / Vadyba

Kaip per paslaugų prizmę lojaliems "Eurokos" klientams sukurti pridėtinę vertę

0 atsiliepimų
Autorius:

Jau nuo viduramžių laikų higiena buvo itin svarbus dalykas. Tai neatsiejama nuo žmogaus gyvenimo. Nors ir minėtaisiais viduramžiais tai nebuvo kasdienybė, tačiau jau begales metų ir dabar, higiena yra neatsiejama žmogaus kiekvienos dienos dalis. Todėl ilgainiui rinkoje žmonėms duris atveria specializuotos parduotuvės, kurios padeda rūpintis higiena ir grožiu. Tai - kosmetikos parduotuvės.

Jau daug metų Lietuvoje didžiausias kosmetikos parduotuvių tinklas yra „Eurokos“. Ši parduotuvė rūpinasi žmonių higiena bei grožiu Lietuvoje jau 17 metų. „Eurokos“ prekių asortimentas - labai platus ir jis yra nuolat naujinamas. Žmonėms pateikiamos išskirtinės, dar niekur kitur nepardavinėjamos, grožio ir higienos kosmetikos priemonės, kurių kokybės ir kainos santykis yra teisingas ir palankus bei „prieinamas“ kiekvienam žmogui. „Eurokos“ tinklui didžiausias prioritetas yra klientas ir jo poreikiai, todėl nuoširdus rūpinimasis, nuolatinis siekimas geriau suprasti savo klientą ir malonus aptarnavimas yra „Eurokos“ kasdienybė. Tačiau šiam parduotuvių tinklui nėra svarbiausia vien parduoti savo prekę. Jam svarbu ir tai, kad žmogus apsipirkdamas „Eurokos“ parduotuvėje jaustųsi jaukiai, nuolat laukiamas ir maloniai sutinkamas. Klientas yra svarbiausias prioritetas, dėl kurio dedamos visos pastangos, kad jis norėtų sugrįžti į „Eurokos“ parduotuvę bei joje būtų stebinamas naujovėmis. Nors „Eurokos“ yra kosmetikos parduotuvių tinklas, tačiau joje galima ne tik įsigyti grožio ir higienos prekių, bet ir naudotis fotografijos paslauga, kuri pritraukia daugiau klientų.

Taigi, norint pritraukti dar daugiau klientų bei jau esamiems, lojaliems klientams suteikti vis didesnės naudos, patogumo ir išskirtinumo jausmą apsiperkant „Eurokos“ parduotuvėse, norima įsteigti dar vieną paslaugą. Šiam sprendimui priimti, svarbiausia yra klientų nuomonė. Taip staigiai sukantis pasauliui ir augant žmonių poreikiams vertėtų sužinoti, kokia paslauga „Eurokos“ parduotuvėje būtų paklausiausia, tenkindama klientų poreikius ir koks būtų pageidaujamos paslaugos įėjimas į rinką.

Objektas: nauja paslauga “Eurokos: parduotuvėje.

Problema: nėra aišku, su kokia nauja paslauga, būtų galima sukurti pridėtinę vertę lojaliems “Eurokos” klientams.

Tikslas: nustatyti, koks papildomų paslaugų paketas suteiktų pirkėjams pridėtinės vertės ir skatintų jų lojalumą “Eurokos” parduotuvėms.

Uždaviniai:

  • Nustatyti, kaip vartotojai vertina „Eurokos“ parduotuvę;
  • Įvertinti naujos paslaugos įvedimo į rinką galimybes.

Tyrimo metodas: anketinė apklausa.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
6045 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS3
  • 1. ĮVADAS5
  • 2. TYRIMO METODO PAGRINDIMAS6
  • 2.1. Atrankos ir imties dydžio nustatymas7
  • 3. PASLAUGOS TYRIMAS8
  • 3.1. Paslaugos grupė8
  • 3.2. Paslaugos klasifikacija9
  • 3.3. Kainodaros sprendimai10
  • 4. VARTOTOJŲ NUOMONIŲ TYRIMAS11
  • 4.1. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas11
  • 4.2. Veiksnių įtaka vartotojų elgsenai13
  • 4.3. Vartotojų motyvacija16
  • 4.4. Vartotojų poreikių nustatymas17
  • 5. RINKOS TYRIMAS20
  • 5.1. Rinkos paklausos įvertinimas21
  • 5.2. Rinkos segmento nustatymas22
  • 5.3. Paslaugos pozicionavimas rinkoje22
  • 5.4. Pardavimų prognozė24
  • 6. KONKURENCINĖS APLINKOS TYRIMAS24
  • 6.1. Konkurentų analizė24
  • 6.2. Konkurencinių pranašumų nustatymas27
  • IŠVADOS IR PASIŪLYMAI29
  • LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI30