Prekės vardo įtaka pardavimams

21 psl. / 5000 žod.

Ištrauka

Ekonomikai tampant globaliai, prekės vardo vaidmuo parduodant gaminius vartotojams darosi vis svarbesnis. Taip yra todėl, kad nyksta funkciniai gaminių skirtumai. Vis daugiau žmonių pastebi, kad visi tos pačios klasės automobiliai veža taip pat ir daro tai beveik vienodai kokybiškai.

Temos aktualumas ir naujumas. Prekės vardas bei jo sukeliami jausmai tampa svarbiausiu veiksniu, kuris lemia pirkėjo sprendimą. Dažnai manoma, kad svarbiausias veiksnys Lietuvos rinkoje yra gaminio kaina, o visa kita yra antraeiliai dalykai. Tačiau tai ne tiesa. Galintiems įpirkti ne tik bevardžius gaminius tampa svarbūs išskirtinumo, pasitikėjimo, kokybės, saviraiškos ir kiti emociniai dalykai. Rikodaros specialistai teigia, kad prekės vardo žinomumas, nesvarbu kaip, kada ir kodėl atsiradęs, yra turtas, kurį verta išsaugoti. Todėl verta analizuoti prekės vardo reikšmę įmonės pardavimų didinime.

Temos pasirinkimo motyvai. Vienas iš svarbiausių reklamos strategijos kūrimo etapų yra siekiamo prekės vardo pozicionavimo apibrėžimas. Nusakyti, koks turėtų būti prekės vardas, yra labai svarbus, o kartais ir lemtingas žngsnis prekės gyvavime. Prekės vardas suteikia prekei charakterį bei patrauklumą. Todėįl labai svarbu suprasti prekės vardo svarbą ir jo teigiamą bei neigiamą reikšmę pardavimams.

Darbo objektas: prekės vardas. Darbo tikslas – išanalizuoti prekės vardo įtaką pardavimams. Šiam tikslui iškelti uždaviniai:

  1. aprašyti prekės sampratą bei rūšis;
  2. išanalizuoti prekės vardo praktinio naudojimo privalumus bei trūkumus;
  3. išanalizuoti prekės identifikavimo svarbą;
  4. išryškinti prekės vardo įtaką pardavimams;
  5. išanalizuoti kaip pasirinkti padedantį parduoti prekės vardą.

Darbo metodologija: literatūros analizė.

Buvo atlikta įvairių autorių: Al Ries, Jack Trout (205), Kotler P., Armstrong G. ir kt. (2003), Pranulio V., Urbonavičaius S., ir kt. (1999), Žvirblio A. (2000), Virvilaitės R. (1997), Urbonavičius S. Marketingas ( 1997) literatūros analizė prekių vardo klausimais. Analizė atlikta sisteminiu analizės metodu.

Darbo struktūra: darbą sudaro 21 puslapių, 1 paveikslų, 8 literatūros šaltinių buvo išnagrinėta.


Turinys

  • Paveikslų sąrašas3
  • Pagrindinės sąvokos ir teiginiai4
  • Įvadas5
  • 1. Prekės: rūšys bei pirkimo ypatumai6
  • 2. Prekės vardas ir jo praktinio naudojimo privalumai bei trūkumai11
  • 3. Prekės vardas bei identifikavimo svarba13
  • 4. Prekės vardo įtaka pardavimams15
  • 5. Kaip pasirinkti padedantį parduoti prekės vardą18
  • Išvados ir siūlymai20
  • Cituotų ir naudotų informacijos šaltinių sąrašas21

Reziumė

Autorius
guoba
Tipas
Kursinis darbas
Dalykas
Rinkodara
Kaina
€7.32
Lygis
Universitetas
Įkeltas
Vas 11, 2016
Publikuotas
2008 m.
Apimtis
21 psl.

Susiję darbai

Prekės pozicionavimo ypatumų analizė

Rinkodara Kursinis darbas 2009 m. bigis
Šiuo metu rinka yra perpildyta begalybe prekių ir paslaugų ir , nepaisant to, kiekvieną dieną atsiranda vis naujų firmų, pasiruošusių atrasti savo vietą...

Prekinio ženklo įtaka, renkantis rūbą

Rinkodara Kursinis darbas linadina
Aukštoji mada – nuolat egzistuojantis ir visada egzistuosiantis reiškinys, nes būtent ji ir diktuoja mados stilių. Mada – tarsi plintanti infekcija, tai tikrovės...