Ekonomika ir verslas / Vadyba

UAB ,,Ekspresyvus kontaktas“ teikiamų paslaugų kokybės analizė vartotojų požiūriu Panevėžio mieste

0 atsiliepimų
Autorius:

Ekonominės statistikos duomenimis, šiandien paslaugų sektoriui priklauso bent du trečdaliai verslo dalies. Šiandien manoma, kad vienas svarbiausių veiksnių, skatinančių organizacijas konkuruoti, taip pat išsilaikyti arba užkariauti rinką, yra parduodamų paslaugų kokybė. Vadinasi, į paslaugų kokybę visose organizacijose turi būti kreipiamas didžiulis dėmesys. Be to, kokybė formuoja organizacijos įvaizdį, daro tiesioginę įtaką organizacijos produktyvumui, pelno augimui, vartotojo pasitenkinimui.

Kintant gyvenimo kokybei, kartu didėja ir reikalavimai, keliami paslaugų kokybei. Vartotojai reikalauja, jog paslauga, už kurią jie moka, atitiktų jų lūkesčius ir net juos pranoktų. Paslaugos gavėjas tradiciškai pasikliauja kokybės tikrinimo bei vertinimo tarnybų darbu. Todėl suprantama, kad pageidaujamo lygmens paslaugos kokybė gali būti pasiekiama tik sukūrus atitinkamą paslaugų kokybės vadybos sistemą. Kokybė sąlygoja paslaugos naudingumą vartotojui ir komercinę sėkmę paslaugos teikėjui.

Tyrimo probleminis klausimas. Lietuvoje trūksta sėkmingų kokybės vadybos sistemos taikymo bei vertinimo organizacijose atvejų, studijų ir tyrimų, galinčių suteikti metodinę bei praktinę pagalbą įvairių organizacijų vadovams, priimant sprendimus dėl paslaugų kokybės vertinimo bei šių paslaugų kokybės gerinimo.

Temos praktinė reikšmė – išnagrinėjus įvairių autorių teorijas apie paslaugų specifiškumą jas vertinant, šias žinias galima pritaikyti praktiškai.

Darbo objektas – paslaugų kokybė.

Darbo tikslas – atlikti UAB ,,Ekspresyvus kontaktas” teikiamų paslaugų kokybės analizę vartotojų požiūriu Panevėžio mieste.

  1. Atskleisti paslaugų esmę bei specifines savybes;
  2. Išanalizuoti paslaugų kokybės vertinimo būdus;
  3. Įvertinti UAB „Ekspresyvus kontaktas“ teikiamų paslaugų kokybę vartotojų požiūriu.

Darbo metodai:

  1. Literatūros šaltinių analizė.
  2. Anketinė apklausa.
  3. Pirminių duomenų sisteminimas ir analizė.
Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
10000 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS7
  • 1. PASLAUGOS IR KOKYBĖS APIBRĖŽTYS, PAGRINDINIAI TEORINIAI ASPEKTAI8
  • 1.1. Paslaugos sąvoka8
  • 1.2. Paslaugų kokybės apibrėžtis ir jos specifika paslaugose15
  • 1.3. Paslaugų kokybės veiksniai ir vertinimo kriterijai18
  • 1.4. Paslaugų kokybės vertinimo modeliai19
  • 2. UAB ,,EKSPRESYVUS KONTAKTAS” TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖ PANEVĖŽIO MIESTE VARTOTOJŲ POŽIŪRIU34
  • 2.1. UAB ,,Ekspresyvus kontaktas“ veiklos ir rinkos apibūdinimas34
  • 2.2. Tyrimo organizavimas35
  • 2.3. Tyrimo rezultatai ir vertinimas37
  • IŠVADOS46
  • REKOMENDACIJOS47
  • LITERATŪRA48
  • PRIEDAI50
  • 1 PRIEDAS. Anketa50

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Referatas Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Šiaulių kabelinės televizijos
Referatas Šiaulių kabelinės televizijos " S Plius" teikiamų interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Kursinis darbas "Camelia" vaistinės teikiamų paslaugų kokybė: vartotojų nuomonių tyrimas

Ekonominės statistikos duomenimis, šiandien paslaugų sektoriui priklauso bent du trečdaliai pasaulio verslo dalies. Išsivysčiusių šalių [...]

Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje
Kursinis darbas Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje

Lietuvoje kultivuojama daugiau nei šimtas sporto šakų. Lyginant pasauliniu mastu gyvename mažoje valstybėje, tačiau galime [...]

Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Diplominis darbas Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados (rekomendacijos), literatūros sąrašas. Pirmoje dalyje atskleisti paslaugų kokybės vertinimo [...]

Paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Kursinis darbas Paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Paslaugos kokybė viena iš svarbiausių sudedamųjų dalių ir pagrindinių gyvenimo poreikių, be kurių žmonių gyvenimas [...]

Širvintų rajono savivaldybės socialinių paslaugų centro teikiamų paslaugų kokybės analizė
Diplominis darbas Širvintų rajono savivaldybės socialinių paslaugų centro teikiamų paslaugų kokybės analizė

Socialinių paslaugų kokybei Lietuvoje ilgą laiką buvo beveik neskiriama dėmesio. Siekiant užtikrinti kuo greitesnę socialinę [...]

Lietuvos geležinkelio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybių ir priemonių tyrimas
Diplominis darbas Lietuvos geležinkelio teikiamų paslaugų kokybės gerinimo galimybių ir priemonių tyrimas

Šiuolaikinis transporto vaidmuo yra ryškiai pasikeitęs. Transportas yra gyvybiškai svarbus ne tik žmogui, bet ir [...]

UAB „X“ kazino teikiamų paslaugų analizė
Praktikos ataskaita UAB „X“ kazino teikiamų paslaugų analizė

Lošimai ir sėkmės (kitaip tariant pasisekimų, laime grindžiami) žaidžiami jau tūkstančius metų ir sutinkami visose [...]

Įmonės „x“ teikiamų paslaugų analizė
Kursinis darbas Įmonės „x“ teikiamų paslaugų analizė

Temos aktualumas. Transportas, svarbi ūkio šaka, apimanti krovinių ir keleivių gabenimą įvairiomis transporto priemonėmis. Transportui [...]

Sporto klubo „Impuls“ teikiamų paslaugų marketingo analizė
Referatas Sporto klubo „Impuls“ teikiamų paslaugų marketingo analizė

Paslaugų svarba kiekvieno žmogaus gyvenime neabejotina. Šiandien neįsivaizduojame savo būties be buitinių, mokymo, pervežimo, finansinių [...]

Veiksniai turintys įtakos užsakomąsias apskaitos paslaugas teikiančių  įmonių vedamos apskaitos  kokybei
Referatas Veiksniai turintys įtakos užsakomąsias apskaitos paslaugas teikiančių įmonių vedamos apskaitos kokybei

Aktualumas. XXI a. pirmojo dešimtmetmečio laikotarpiu finansų ir apskaitos užsakomąsias paslaugas teikiančių verslo vienetų skaičiaus [...]

Viešosios elektroninės paslaugos teikiamos Lietuvos piliečiams užsienyje, jų analizė
Kursinis darbas Viešosios elektroninės paslaugos teikiamos Lietuvos piliečiams užsienyje, jų analizė

Temos naujumas ir aktualumas.Šiuolaikinėje visuomenėje žinios ir informacija turi didžiausią įtaką įvairių gyvenimo sričių plėtotei.

Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje
Diplominis darbas Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje

Temos naujumas ir aktualumas. Paskutiniuoju metu spaudoje galima išgirsti apie itin aršią konkurencinę kovą tarp [...]

SEB banko teikiamų paslaugų privatiems klientams analizė Lietuvoje
Kursinis darbas SEB banko teikiamų paslaugų privatiems klientams analizė Lietuvoje

Temos aktualumas. Komerciniai bankai kiekvienos šalies visuomenėje turi didelę reikšmę. Bankai, kaip specializuotos finansinės institucijos [...]