Ekonomika ir verslas / Vadyba

Vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo analizė „Tornado“ krepšinio mokykloje

0 atsiliepimų
Autorius:

Lietuvoje kultivuojama daugiau nei šimtas sporto šakų. Lyginant pasauliniu mastu gyvename mažoje valstybėje, tačiau galime pasigirti gerais sportininkais kurie garsina mūsų vardą įvairiose sporto šakose. Tačiau nuo pat atsiradimo iki dabar, populiariausia sporto šaka išlieka krepšinis. Ši tema aktuali, kadangi sporto vaidmuo visuomenėje didžiulis – nuo indėlio atkuriant valstybingumą iki ekonominio ir socialinio poveikio šaliai. Taigi krepšinio mokyklos, viena iš alternatyvų siekiant užtikrinti vaikų užimtumą, gerinant savarankiškumą ir saviugdą.

 Kaunas – vienas iš labiausiai vadinamų „krepšinio sostinė“ miestų, kuriame yra net 5 krepšinio mokyklos: „Aisčiai“, „Sabonio krepšinio centras“, „Perkūnas“, „Kauno krepšinio mokykla“, „Tornadas“.. Siekiant išlaikyti pastarosios mokyklos esamus, bei pritraukti naujų vartotojų, tikslinga išsiaiškinti kokie sportavimo kriterijai, lūkesčiai, kodėl sportuoja būtent šioje mokykloje. Šiuolaikiniai sporto paslaugų vartotojai susiduria su didele paslaugų pasiūla, informaciniais srautais, kurie skatina vartotojus priimti sprendimą vartoti, o įmonės vis labiau stengiasi pažinti vartotoją, suprasti pagrindinius paslaugų vartojimo kriterijus. Viena iš labai susijusių vartojimo savybių – paslaugų kokybė, nes tai yra pagrindinis aspektas lemiantis išlikimą konkurencingoje aplinkoje.

Išsiaiškinus vartotojo elgsenos ypatumus ir tinkamai išnaudojus paslaugų privalumus, bei pašalinus trūkumus „Tornado“ krepšinio mokykloje, būtų galima pritraukti daugiau sportuojančių vaikų ir kuo ilgiau išlaikyti esamus.

Darbo objektas: ,,Tornado“ krepšinio mokyklos vartotojų elgsenos ypatumai ir teikiamos paslaugos.

Darbo tikslas: nustatyti paslaugų vartojimo kriterijus, bei įvertinti paslaugų kokybę „Tornado“ krepšinio mokykloje.

Darbo uždaviniai:

  1. Išsiaiškinti vartotojų elgsenos sampratą ir tipus.
  2. Išanalizuoti vartotojų elgseną įtakojančius veiksnius.
  3. Aptarti paslaugų kokybės esmę ir valdymą.
  4. Atskleisti klientų pasitenkinimo kokybe vertinimus.
  5. Atlikti „Tornado“ krepšinio mokyklos vartotojų elgsenos ypatumų ir paslaugų kokybės vertinimo tyrimą.

Tyrimo metodai: literatūros apžvalga, anketinė apklausa, statistinė duomenų analizė.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
8900 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • SANTRAUKA4
  • SUMMARY5
  • ĮVADAS6
  • 1. LITERATŪROS APŽVALGA IR ANALIZĖ7
  • 1.1. Vartotojų elgsenos ypatumų analizė7
  • 1.1.1. Vartotojų elgsenos samprata7
  • 1.1.2. Vartotojų tipai pagal vartojimo kriterijus8
  • 1.1.3. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai11
  • 1.2. Paslaugų kokybė ir jos vertinimas17
  • 1.2.1. Paslaugų kokybės esmė17
  • 1.2.2. Paslaugų kokybės valdymas19
  • 1.2.3. Klientų pasitenkinimo kokybe vertinimas22
  • 2. TYRIMO METODIKA IR ORGANIZAVIMAS24
  • 3. REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS25
  • IŠVADOS34
  • LITERATŪRA35
  • PRIEDAI38

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
UAB ,,Ekspresyvus kontaktas“ teikiamų paslaugų kokybės analizė vartotojų požiūriu Panevėžio mieste
Kursinis darbas UAB ,,Ekspresyvus kontaktas“ teikiamų paslaugų kokybės analizė vartotojų požiūriu Panevėžio mieste

Ekonominės statistikos duomenimis, šiandien paslaugų sektoriui priklauso bent du trečdaliai verslo dalies. Šiandien manoma, kad [...]

Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Diplominis darbas Grožio salono „Birutė“ paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbą sudaro įvadas, 3 dalys, išvados (rekomendacijos), literatūros sąrašas. Pirmoje dalyje atskleisti paslaugų kokybės vertinimo [...]

Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Referatas Šiaulių KTV „S plius“ teikiamų Interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu
Kursinis darbas Paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Paslaugos kokybė viena iš svarbiausių sudedamųjų dalių ir pagrindinių gyvenimo poreikių, be kurių žmonių gyvenimas [...]

Šiaulių kabelinės televizijos
Referatas Šiaulių kabelinės televizijos " S Plius" teikiamų interneto paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu

Darbo problema. Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas yra svarbiausia ekonominės veiklos rūšis, o paslaugų sfera yra [...]

Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas
Prezentacija Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas

Bus aptariamas svetingumo paslaugų vartojimas , atkreipiant dėmesį į skirtingas charakteristikas, kuriomis paslaugos skiriasi nuo [...]

Socialinio darbo kaip socialinių paslaugų neįgaliesiems (vaikams ir jaunuoliams) kokybės vertinimo struktūros charakteristikos analizė
Diplominis darbas Socialinio darbo kaip socialinių paslaugų neįgaliesiems (vaikams ir jaunuoliams) kokybės vertinimo struktūros charakteristikos analizė

Temos aktualumas: socialinis darbas Lietuvoje per pastaruosius dvidešimt metų tapo aktualia mokslinių tyrimų ir praktinės [...]

Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje
Diplominis darbas Paslaugų kokybės vertinimas klientų požiūriu X įmonėje

Temos naujumas ir aktualumas. Paskutiniuoju metu spaudoje galima išgirsti apie itin aršią konkurencinę kovą tarp [...]

Kursinis darbas "Camelia" vaistinės teikiamų paslaugų kokybė: vartotojų nuomonių tyrimas

Ekonominės statistikos duomenimis, šiandien paslaugų sektoriui priklauso bent du trečdaliai pasaulio verslo dalies. Išsivysčiusių šalių [...]

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė
Kursinis darbas Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės [...]

El. paslaugų kokybės vertinimas
Referatas El. paslaugų kokybės vertinimas

Kadangi internetas vis labiau įsigali visose gyvenimo srityse, todėl sparčiai didėja vartotojams siūlomų paslaugų perkėlimas [...]

Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas
Kursinis darbas Kavinės - baro paslaugų kokybės vertinimas

Temos aktualumas. Didžiuliu greičiu besikeičiančios rinkos sąlygos verčia įvairaus mąsto organizacijas ieškoti vis naujų būdų [...]

,,McDONALD‘S‘‘ paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas
Tyrimas ,,McDONALD‘S‘‘ paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas

Kokybė yra labai plati sąvoka, atsiradusi dėl kuriančių, mąstančių bei vartojančių individų bendruomenės. Vartojimas, savaime [...]

AB „Lietuvos Geležinkeliai“ Viešųjų E. Paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimas
Kursinis darbas AB „Lietuvos Geležinkeliai“ Viešųjų E. Paslaugų teikimo internetinės svetainės kokybės vertinimas

Statistiniai duomenys rodo, kad 84,3 % vartotojų ieško informacijos apie prekes ir paslaugas internete, todėl [...]

Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB
Diplominis darbas Kirpimo paslaugų kokybės vertinimas UAB "X"

Išsivysčiusiose šalyse paslaugų teikimas tapo vyraujančia ekonominės veiklos rūšimi, o paslaugų sfera yra viena perspektyviausių [...]