Ekonomika ir verslas / Rinkodara

Lietuviškos kosmetikos moterims vartotojų elgsenos tyrimas

0 atsiliepimų
Autorius:

Tyrimo aktualumas: Jau nuo tada kai atsirado marketingas, jo pačiame centre yra vartotojas. Kad išsiaiškinti ko tas vartotojas nori, kokie jo poreikiai, reikia plačiai suprasti vartotojų elgseną. Reikia išanalizuoti kokios yra priežastys ir kokios pastangos yra dedamos į tai kad patenkinti savo poreikius. Pagrindinis tikslas yra ištirti svarbiausius veiksnius, kurie ir padeda nustatyti tuos poreikius.

Šiandieniniame pasaulyje, kai aplink didelis prekių pasirinkimas, moterys kasdien susiduria su didele kosmetikos pasiūla. Kai jos aplinkui tiek daug, prekės ženklai vis labiau tarpusavyje konkuruoja, kad pritrauktų klientą pirkti. Kosmetikos rinkoje bando įsitvirtinti ir lietuviška produkcija. Norint sužinoti, kokie yra vartotojų poreikiai reikia išanalizuoti vartotojų elgseną lemiančius veiksnius.

Problema: Šio tyrimo problemą galime nusakyti probleminiu klausimu: Kas būdinga lietuviškos kosmetikos moterims vartotojų elgsenai

Tyrimo objektas – lietuviškos kosmetikos moterims vartotojų elgsena

Tyrimo tikslas – išanalizuoti lietuviškos kosmetikos moterims vartotojų elgseną ir ją įtakojančius vidinius ir išorinius veiksnius

Tyrimo uždaviniai:

  Išanalizuoti vartotojų elgsenos sampratą

  Išskirti vartotojų elgsenos vidinius ir išorinius veiksnius

  Išanalizuoti sprendimo priėmimo procesą ir jo etapus

  Nustatyti, kokie vidiniai ir išoriniai veiksniai įtakoja lietuviškos kosmetikos moterims vartotojų elgseną

Tyrimo metodai: Mokslinių literatūros šaltinių analizė, anketinė apklausa, statistinių duomenų analizė.

Darbo tipas:
Dalykas:
Apimtis:
3800 žodžiai (-ų)
Lygis:
Universitetas
Atsisiųsti

Turinys

  • ĮVADAS3
  • 1. Vartotojų elgsenos teoriniai aspektai4
  • 1.1. Vartotojų elgsenos samprata4
  • 1.2. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai5
  • 1.2.1. Vartotojų elgsenos vidiniai veiksniai5
  • 1.2.2. Vartotojų elgsenos išoriniai veiksniai6
  • 1.3. Vartotojo sprendimų priėmimo procesas8
  • 2. Lietuviškos kosmetikos moterims veiksnių analizė10
  • 2.1. Lietuviška kosmetika10
  • 2.2. Tyrimo metodika10
  • IŠVADOS19
  • NAUDOTA LITERATŪRA20

Jums gali būti aktualu

Vartotojai, įsigyję šį darbą, taip pat peržiūrėjo
Vartotojų elgsenos tyrimas UAB „Ingman ledai“
Referatas Vartotojų elgsenos tyrimas UAB „Ingman ledai“

1. Atlikus tyrimą, darbe, ledų vartotojai suskirstyti pagal šiuos kriterijus: pagal amžių, socialinį statusą. Atlikus tyrimą [...]

UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas
Tyrimas UAB “Bodesa” vartotojų elgsenos tyrimas

Temos aktualumas. Visų įmonių vadovai, ko gero, vieningai sutaria, kad vartotojas yra verslo dėmesio centre [...]

,,Bruknių ir pomidorų padažo‘ vartotojų elgsenos tyrimas
Kursinis darbas ,,Bruknių ir pomidorų padažo‘ vartotojų elgsenos tyrimas

Įvairių šaltinių  žiniomis viena iš svarbiausių marketingo tyrimų paskirtis yra padėti verslininkams gerinti vadybos sprendimų [...]

Vartotojų elgsenos tyrimas
Kursinis darbas Vartotojų elgsenos tyrimas

Istorinės vartotojų elgsenos kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Gana ilgai marketologus domino ne vartojimo, o [...]

Vartotojų elgsena ir prekių paklausa
Referatas Vartotojų elgsena ir prekių paklausa

Idealios rinkos subjektai yra individualus pardavėjas ir individualus pirkėjas arba gamintojas ir vartotojas. Pardavėjas ir [...]

Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas
Prezentacija Vartotojų elgsena. Svetingumo paslaugų vartojimas

Bus aptariamas svetingumo paslaugų vartojimas , atkreipiant dėmesį į skirtingas charakteristikas, kuriomis paslaugos skiriasi nuo [...]

Kosmetikos vartotojų sprendimą lemiantys veiksniai
Diplominis darbas Kosmetikos vartotojų sprendimą lemiantys veiksniai

ĮVADAS Temos aktualumas. Šiandienė kosmetika panaši į šalį, esančią tarp svajonės ir tikrovės, kurioje ieškome tikrojo [...]

Pieno produktų vartotojų elgsena
Tyrimas Pieno produktų vartotojų elgsena

Darbo aktualumas: Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos įmonės [...]

Šeimos ir namų ūkio poveikis vartotojų elgsenai
Referatas Šeimos ir namų ūkio poveikis vartotojų elgsenai

Temos aktualumas: Šiandieninėje visuomenėje ypač svarbi turėtų būti šeima, kuri retai sulaukia jai reikiamo dėmesio.

Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams
Diplominis darbas Vartotojų elgsenos įtaka AB „Pieno žvaigždės“ ekologiško jogurto „Bios“ pardavimams

Anotacija AB „Pieno žvaigždės“ viena iš lyderių organizacijų rinkoje siūlanti savo klientams platų asortimentą pieno produkcijos.

Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė
Kursinis darbas Reklamos įtaka vartotojų elgsenai analizė

Prekių ar paslaugų marketingas yra neatsiejamas nuo reklamos. Pardavimo tikslams pasiekti yra naudojamos įvairios priemonės [...]

“X” prekės ar paslaugos nuostatų tyrimas. Alaus vartotojų nuostatų tyrimas
Tyrimas “X” prekės ar paslaugos nuostatų tyrimas. Alaus vartotojų nuostatų tyrimas

Temos aktualumas. Rinkos ekonomikos sąlygomis prekių ir paslaugų pirkėjas yra padėties šeimininkas. O tai verčia [...]

Kursinis darbas "E2E" produkcijos vartotojų poreikių tyrimas

Prieš kuriant unikalią prekę ar paslaugą, įmonės privalo sužinoti potencialių vartotojų poreikius, kurie šiais laikais [...]

„SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojų elgsenos modeliavimas
Kursinis darbas „SWAROVSKI“ juvelyrinių gaminių vartotojų elgsenos modeliavimas

Temos aktualumas. Šiandieniniame pasaulyje labai sunku išsiskirti iš milijardinės žmonių minios, tad norint būti pastebėtam [...]

Kursinis darbas "Camelia" vaistinės teikiamų paslaugų kokybė: vartotojų nuomonių tyrimas

Ekonominės statistikos duomenimis, šiandien paslaugų sektoriui priklauso bent du trečdaliai pasaulio verslo dalies. Išsivysčiusių šalių [...]